Conținutul articolului

Slabire abdomen cu vacuum

Tartalom

    Cel mai eficient exercițiu pentru a obține un abdomen cu pătrățele este unul de respirație, potrivit expertului în fitness, Rich Sturla.

    • Stoparea poftei de mancare
    • Mulţi ştiu că are efecte benefice, dar mai puţini ştiu cum se face corect şi pur şi simplu trag abdomenului spre spate.

    Stomach vacuuming -un exercițiu de respirație care țintește mușchiul transvers al abdomenului printr-o contracție izometrică. Cu ajutorul acestui exercițiu, slabire abdomen cu vacuum doar că veți obține un abdomen plat și tonifiat, dar vă va ajuta și la îmbunătățirea posturii și la prevenirea durerilor de spate.

    slabire abdomen cu vacuum

    Rich Sturla recomandă să începeți cu cea mai simplă versiunea a exercițiului: Supine Stomach Vacuum Expertul în fitness recomandă să faceți exercițiul dimineața, imediat după ce v-ați trezit. Stați întinși pe spate cu picioarele îndoite și cu tălpile pe podea. Expirați cât de mult aer puteți.

    slabire abdomen cu vacuum

    Acest lucru va duce la contractarea transversului abdominal. Trageți burta în interior cât de mult puteți.

    Vacuum postpartum Există multe modalități de a pierde în greutate: activitate fizică grea, alimentație adecvată sau chiar diete stricte.

    La început, ar trebui să mențineți vacuumul câte 15 secunde pentru fiecare set. Pe măsură ce faceți mai des exercițiul, veți ajunge la 60 de secunde.

    slabire abdomen cu vacuum

    Dacă nu vă puteți ține respirația atât de mult timp, luați câte o gură mică de aer. La început repetați de 3 ori exercițiul, apoi de 5 ori. Quadruped Stomach Vacuum Dacă ați ajuns să faceți Supine Stomach Vacuum timp de 60 de secunde, puteți începe să faceți și Quadruped Stomach Vacuum Pas cu pas: labe, sprijiniți în genunchi și în slabire abdomen cu vacuum 2.

    Inspirațiapoi expirați adânc și trageți burta în interior cât de mult puteți. Stați așa 30 de secunde, la început, apoi 60 de secunde. Faceți trei seturi.

    • Vreau sa slabesc rapid si sanatos
    • Dietă şi slăbire Sănătate Canicula a venit, piscinele s-au umplut, costumele de baie sunt la discreţie, însă noi femeile avem, din nou, aceeaşi problemă: grăsimea de pe burtă.

    Seated Stomach Vacuum 1. Stai în fund pe un scaun, cu spatele drept, dar fără să te sprijini cu spatele pe nimic. Stați așa 60 de secunde.

    Email Label: Name1 Abdomenul feminin este supus unor grele incercari: ciclul menstrual, sarcina, constipatie, colita, stress, indigestii, retentie de apa, balonari. Exista totusi numeroase trucuri pe care orice femeie ar trebui sa le cunoasca si sa le aplice pentru a avea, pe toata durata anului, un abdomen plat.