Dieta mediteraneana: exemplu de meniu pentru o saptamana

Reteta mediteraneana de slabit, Dieta mediteraneana

Gustare: nuci sau migdale 2.

reteta mediteraneana de slabit

Pranz grame peste preparat la gratar, condimentat cu piper proaspat macinat si zeama de lamaie. Legume indicate:brocoli si fasole verde Gustare: 1 mar verde 3.

Dr. Oz: 12 reguli de bază ca să slăbeşti cu dieta mediteraneană

Cina: Salata greceasca preparata din 2 rosii, un castravete, o jumatate ardei gras, ceapa, 50 grame branza feta sau telemea, masline verzi, condimentata cu piper, oregano si o lingurita ulei de masline extravirgin.

Mic dejun O cafea fara zahar. Pranz 50 grame paste integrale, fierte aldente si preparate cu linguri sos de rosii, buchetele de brocoli si o lingurita ulei de masline extravirgin.

Se presara deasupra 1 lingurita parmezan ras si condimente mediteraneene. Gustare: 1 para medie nu foarte coapta.

reteta mediteraneana de slabit

Cina: grame piept de pui sau curcan la gratar, linguri fasole verde fiarta sau preparata la tigate, la care se adauga condimente. JOI 1.

reteta mediteraneana de slabit

O omleta preparata dintr-un ou intreg sau 2 albușuri de ou, ½ ceasca de ciuperci portobello feliate, amestecate si prajita intr-o tigaie neaderenta unsa cu ulei de masline.

Se poate condimenta cu piper si amestec de condimente mediteraneene.

reteta mediteraneana de slabit

Un castravete. Pranz: grame peste preparat la gratar, condimentat cu piper proaspat macinat si zeama de lamaie.

  1. Plan de slabit mediteranean – Etapa I | DIETA MEDITERANEANA
  2. Dieta mediteraneană: cum am slăbit 2 kilograme în 5 zile, fără să mă înfometez
  3. Medicament diabet pentru slabit
  4. Dieta mediteraneană: Slăbeşti 4 kilograme în 6 zile | Dietă şi slăbire, Sănătate | nordvesttermalpark.ro
  5. Curiozitatea însă m-a făcut să ţin dieta mediteraneană cu care am slăbit 2kg.
  6. Dieta Mediteraneană - slăbești 4 kg în 6 zile, cu cea mai sănătoasă cură de slăbire Dieta Mediteraneană este considerată foarte sănătoasă și eficientă și este foarte ușor de ținut.
  7. Oz: 12 reguli de bază ca să slăbeşti cu dieta mediteraneană Dr.
  8. Dr. Oz: 12 reguli de bază ca să slăbeşti cu dieta mediteraneană - Dietă & Fitness > Dieta - nordvesttermalpark.ro

Gustare: 1 mar verde 3. Cina: Salata greceasca preparata din 2 rosii,nun castravete, o jumatate ardei gras, ceapa, 50 grame branza feta sau telemea, masline verzi, condimentata cu piper, oregano, si o lingurita ulei de masline extravirgin.

Miercuri, 24 iulieUltimul update Vineri, 04 septembrieDietă şi slăbire Sănătate Dieta mediteraneană, bogată în legume, fructe, nuci, măsline şi peşte, este importantă pentru sănătatea cardiovasculară dar şi pentru sănătatea mentală. În plus, te ajută să slăbeşti sănătos şi repede.

Gustare: nuci sau migdale Pranz: grame piept de pui sau curcan la gratar, condimentat O salata de varza condimentata cu piper, zeama de lamaie si o lingurita de ulei de masline extravirgin. Gustare: 1 kiwi Ghiveci de legume, preparat la cuptor, cu foarte putin ulei, dos de rosii si condimente. Pranz 75 grame paste integrale, fierte aldente si preparate o jumatate ceasca de ciuperci feliate, linguri reteta mediteraneana de slabit de rosii si o lingurita ulei de masline extravirgin.

Mod de preparare: Pune apa la fiert și adaugă pastele, lăsându-le să fiarbă conform indicațiilor de pe produs. În timp ce fierb pastele, prepară sosul de roșii. Încinge uleiul într-o tigaie, apoi adaugă roșiile și usturoiul. Lasă-le la călit 2 minute sau până se înmoaie roșiile, apoi ia tigaia de pe foc și adaugă oțetul și ardeiul iute.

Se presara deasupra 1 lingurita parmezan reteta mediteraneana de slabit cascaval ras si condimente mediteraneene. Cina: grame peste la gratar condimentat cu piper si zeama de lamaie.