Blogul Obio

Regim keto

regim keto

Autor: Dr. Mănânci grăsimi și slăbești, cu dieta ketogenică Dieta ketogenică își propune să recalibreze metabolismul tău, învățându-l să ardă toate grăsimile pe care le primește prin alimentație.

Regim keto de la baza acestui regim este că în acest mod, organismul tău se va obișnui că grăsimea este cel mai important combustibil, pe care trebui să îl consume în totalitate, în loc să îl depună.

Mezeluri și alte produse din carne procesată. Reguli pentru dieta Keto Din alimentație nu trebuie să lipsească ouăle, carnea și brânzeturile. Organismul are nevoie de alimente sățioase care să-l ajute să funcționeze normal.

Începe ca o păcălire a metabolismului și se transformă într-o educare a lui. Nu îți imagina însă că atunci când spunem grăsimi ne referim la prăjeli sau mâncare de tip fast-food, ci la grăsimi sănătoase.

regim keto

În prima regim keto trebuie să mănânci de cel puțin 4 ori pe zi, deci vei înlocui cele 3 mese principale cu 4, de preferat la orele 8 dimineța,și În plus, vei mânca cu de calorii mai puțin decât o vei face în faza de menținere, pentru că acum trebuie să îți obligi organismul să ardă cât mai mult.

În general se recomandă un aport de aproximativ de calorii pentru femei și pentru bărbați.

  • Ghid Dieta Ketogenică – Suplimente Keto, Meniu, Rezultate, Sfaturi Începători
  • Super slim pastile de slabit uk

Faza de atac durează maxim două săptămâni. În faza de menținere vei păstra cele 4 mese pe zi, dar vei crește numărul de calorii - pentru femei și pentru bărbați.

regim keto

Poți adăuga felii de pâine integrală pe săptămână, însă toate celelalte reguli privind meniul rămân neschimbate. Această etapă durează atât cât este nevoie pentru ca tu să ajungi la greutatea dorită, însă nu mai mult de o lună de zile.

regim keto

Consumă zilnic aproximativ 1,5 litri de apă plată, la care poți adăuga și regim keto minerală, ceai verde, ceai negru și cafea, în cantități mici. Nu uita nici de sport.

Însă sunt bogate și în calorii și îți pot încetini procesul de slăbire atunci când le consumi prea des. În cantități mai mici se pot consuma și midgale, semințe de pin și alune de pădure. Evită sau consumă și mai rar caju, fistic și arahide în dieta ketogenică.

Fiindcă aportul de calorii este destul de mare, dieta ketogenică este una dintre puținele diete care îți permit să faci regim keto efort fizic mai intens.

Înscrie-te la o sală de sport pentru aerobic, aleargă în fiecare zi sau mergi cu bicicleta cel puțin 30 de minute la o viteză mai mare.

regim keto

Dacă timpul sau vremea nu sunt în favoarea ta, poți face și acasă câteva exerciții sau poți urca și coborî de câteva ori la rând scările blocului. Ce alimente sunt permise în dieta ketogenică Proteine din carne, lactate și ouă Carne: pui, porc, vită, oaie, miel, capră, berbec, ied și pește, ficat.

  • Lista completa de alimente in dieta keto - ce sa mananci si ce sa eviti - Nutriblog
  • Metode rapide de slabit

Aruncă din bucătărie orice fel de mezeluri, cârnații, carnea afumată sau procesată industrial. Lactate: lapte, unt, iaurt grecesc, smântână, telemea maturată, cașcaval, brânzeturi franțuzești sau italienești, practic cam orice îți dorești.

regim keto

Idealul regim keto fi să găsești o sursă de încredere pentru lactate, ca să le regim keto consuma cât mai proaspete și naturale. Ouă: sunt de preferat ouăle de țară sau bio Grăsimi din uleiuri și semințe Pe lângă grăsimile care vor veni și din alimentele cu proteine, o mare parte din aportul zilnic provine din uleiuri, semințe și fructe cu nivel crescut de grăsimi sănătoase.

Ce să consumi și ce să eviți în dieta keto

Cantitățile trebuie să fie moderate, deci cel mai probabil legumele și fructele vor constitui mici garnituri pentru prânz sau cină jumătate de cană.

De aceea este obligatoriu să vizitezi medicul înainte de a aborda acest regim.

Pentru a comenta este nevoie de autentificare sau înregistrare.