36 Mincaruri pt slabit ideas in | mâncăruri sănătoase, mâncare sănătoasă, rețete culinare

Regim de slabit sanatos saptamanal, Mincaruri pt slabit

Cea mai bună soluţie ca să slăbeşti: construieşte un meniu săptămânal simplu!

Slăbeşte sănătos: Cât de greu e să respecţi meniul într-o dietă personalizată?

De Ioana Maroşan Cu puţină organizare poţi să îţi faci un meniu săptămânal sănătos ca să mănânci doar ce trebuie. Este cea mai bună soluţie ca să slăbeşti!

ce pot manca seara ca sa slabesc

Meal-prep sau o pregătire în prealabil a unui meniu pe care să-l ai pentru toată săptămâna te poate scuti de multe bătăi de cap atunci când vrei să ţii o dietă. Practic îţi rezervi câteva ore în fiecare duminică în care să pregăteşti ingredientele pe care le vei regim de slabit sanatos saptamanal în următoarea săptămână, astfel încât să ai mereu mâncare sănătoasă la îndemână şi să slăbeşti fără mari bătăi de cap.

Cea mai bună soluţie ca să slăbeşti: construieşte un meniu săptămânal simplu!

Eşti de acord cu noi că această strategie în bucătărie îţi poate fi utilă şi regim de slabit sanatos saptamanal bine te organizezi puţin decât să-ţi petreci toată duminică lenevind? Acest obicei de a-ţi pregăti în prealabil ingredientele ca să le ai la îndemână în timpul săptămânii când eşti foarte ocupată te împiedică să faci alegeri alimentare nesănătoase şi să mănânci ce apuci atunci când simţi că îţi este foame.

shake-uri pentru slabit

Alături de un program strict de exerciţii, acest obicei esenţial dacă vrei să slăbeşti sănătos şi să te menţii la greutatea obţinută. Iată ce trebuie să faci ca să ai mâncare sănătoasă pentru toată săptămâna şi să slăbeşti.

Pasul doi: cu puţin entuziasm şi voinţă realizezi mai mult decât crezi

Respectă aceste reguli de bază: 1. Planifică ce mănânci la fiecare masă principală şi gustare Chiar dacă pare dificil la o primă vedere, acest lucru te va ajuta enorm de mult ca să nu te abaţi din drumul tău şi să te ţii de dietă. Odată ce te vei obişnui să faci acest lucru săptămânal vei vedea cât de multe beneficii aduce această strategie simplă.

Asigură-te că ai inclus la fiecare masă proteine, carbohidraţi, fibre şi grăsimi sănătoase. De asemenea, toate gustările trebuie să includă un mix de proteine, fibre şi grăsimi sănătoase.

Pentru început îţi va fi mai uşor să construieşti un meniu simplu, în care să ai aceeaşi gustare şi să mănânci la fel în fiecare zi. Apoi vei putea să diversifici foarte uşor meniul.

Primul pas: organizează-te, planifică-ţi mesele din timp!

Mănâncă legume la cel puţin două dintre mesele principale şi la o gustare Nu te limita la legume numai pentru prânz şi cină, ci poţi să adaugi verdeţuri şi la micul dejun, fie că îţi plac smoothie-urile sau un preparat care are la bază ouăle. Gândeşte-te la ceea ce vei mânca dacă ai poftă de dulce sau sărat Acest lucru te va ajuta să faci alegeri cu mai puţine calorii şi să nu te abaţi de la planul iniţial. Prepară gustări simple care au fulgi de ovăz, curmale, unt de arahide pe care să le ţii în frigider la îndemână.

slabit mihai morar

De asemenea, le poţi duce cu tine la muncă, adăugând doar puţin ulei de măsline şi zeamă de lămâie. Taie mai multe legume şi păstrează-le în caserole la frigider Le poţi folosi foarte rapid pentru a le prepara la cuptor, la aburi, în tigaie, precum şi pentru o supă rapidă sau o gustare sănătoasă.

18 diete de slăbit populare! Meniurile pe zile și sfaturi să slăbești sănătos

Prepară o tavă cu legume la cuptor Aşază câte un strat din diverse legume în mai multe culori pe care să le stropeşti cu puţin ulei şi să le coci la cuptor. Micul dejun gata pregătit pentru fiecare zi Un mic dejun hrănitor şi pe care îl poţi avea mereu la îndemână constă în diverse combinaţii care au la bază fulgii de ovăz.

slabire tonifiere abdomen

Pune în mai multe borcane fulgi de ovăz, seminţe de chia, stafide, nuci, scorţişoară pe care fie le acoperi cu lapte de vacă sau vegetal, fie le păstrezi la frigider şi adaugi dimineaţa laptele. Dimineaţa poţi să adaugi câteva felii de măr, pară, ananas, mango, banană, kiwi sau fructe de pădure.

Astfel vei avea mereu la îndemână câtye porţii de carbohidraţi complecşi şi proteine vegetale. Păstrează câteva ouă fierte la frigider Le poţi folosi în salate, ca gustări, la micul dejun sau în combinaţii cu celelalte ingrediente pe care le-ai preparat în avans.