Program de exercitii pentru slabit acasa sau la sala

Program slabit sala femei. Cum sa iti faci un program de exercitii la sala

Daca te vei organiza si vei tine cont de sfaturile specialistilor, vei avea rezultatele la care tintesti.

Greutățile sunt prietenoase, folosiți-le

Femeile care vor sa slabeasca si sa aiba un corp cat mai tonifiat, merg la sala pentru a face un antrenament full body sau pentru a lucra diverse grupe de muschi. Daca nu stii exact de unde sa incepi si ti-ar fi de ajutor program slabit sala femei program antrenament pe 7 zile, in care sa ti se spuna exact ce sa faci, dar si ce sa mananci, iti vom vorbi despre asta in cele ce urmeaza. Spre final, iti vom prezenta si cateva sfaturi generale, care sa iti fie de ajutor pentru a reusi, dar si ce beneficii iti aduce sportul.

Program antrenament sala 7 zile Daca te intereseaza un program de slabit care sa duca la pierderea kilogramelor in plus in program slabit sala femei o saptamana, atunci acesta ar putea fi o varianta.

Rutină de antrenament Myprotein pentru fete

Daca nu obisnuiesti sa faci prea multa miscare, e posibil sa ti se program slabit sala femei dificil, insa, daca iti place sa faci exercitii fitness, sa mergi mult pe jos, sa alergi, sa mergi cu bicicleta etc. Totodata, ceea ce urmeaza sa iti prezentam include si un plan alimentar care sa te ajute sa ai rezultate cat mai bune.

reteta de slabit cu aloe vera dieta fix la fix mirela retegan

Ziua 1 Cum te trezesti, ia-ti energia dintr-o sesiune usoara de cardio. Aceasta ar trebui sa tina cam de minute. Te va ajuta sa iti activezi metabolismul.

60 Modele de sandale 2020 pentru femei

Totodata, daca nu preferi astfel de exercitii de sala, poti sa alergi, sa inoti sau sa te plimbi intr-un ritm ceva mai alert. Daca mergi la sala de forta, iti recomandam sa faci antrenamente cu greutati. Poti sa faci asta folosind echipamentele din dotare sau greutatea propriului tau corp — genuflexiuni, flotari, ridicari etc. In mod normal, ar trebui sa faci cate 3 serii de cate 8 repetari.

In cazul in care obosesti si vezi ca iti e prea greu sa ajungi la 8, mai scade din greutate, daca ti-e mult prea simplu, mai creste.

O sănătate îmbunătățită rămâne obiectivul vostru principal

Referitor la hrana pe care ar trebui sa o ai in prima zi, ea trebuie sa cuprinda un mic dejun cu paine integrala prajita si oua, un pranz cu supa, dar fara paine si o cina cu salata si ceva proteine usoare ou, pui, curcan, peste. Poate o sa ti se para putin, insa, nu poti ajunge sa fii femeia fit, daca nu esti atenta si la alimentatie. Ziua 2 Ziua aceasta e dedicata unor antrenamente pe intervale.

De exemplu, poti alege un antrenament de cardio si forta — 3 minute fandari, 3 minute alergare, 3 minute flotari, 3 minute alergare, 3 minute tractiuni si 3 minute alergare. In functie de cat de bine te simti si de cat poti, alege sa faci intre 4 si 10 repetari.

retete naturiste de slabit metode de slabit sanatos

Poti sa mergi la sala de forta pentru un astfel de program de antrenament sau poti sa il faci acasa, din confortul locuintei. In ceea ce priveste dieta, consuma aceeasi hrana ca in ziua precedenta. Ziua 3 Daca vrei sa faci antrenamente la sala, ziua de azi e pentru o sesiune mai lunga de cardio — cam 60 de minute. Poti alege sa mergi pe bicicleta, sa alergi sau sa mergi pe jos intr-un stil mai alert, mentinand ritmul cardiac.

Legat de alimentatie, controleaza bine numarul de calorii.

reteta keto exemple de meniuri pentru slabit

Consuma carbohidrati cu o ora diete de slabit rapide 10 kg de a face un antrenament la sala, dar si dupa. Poti sa mananci o banana, o felie de paine neagra, portocale etc. Daca vrei un exemplu de meniu cu putine calorii, iata: dimineata — un pahar de lapte degresat sau iaurt si o felie de paine de secara, la pranz — supa de legume, 80 g carne slaba, la cina — peste alb, salata si un fruct.

Ziua 4 Incepe aceasta zi cu un program de sala cardio.

  • 16 Exercitii de slabit pentru femei pe care le poti executa acasa sau la sala
  • Program de exercitii la sala pentru femei

Il poti face chiar si acasa, timp de 30 de minute, pentru a-ti pune in miscare corpul. Dupa, pe parcursul zilei, va trebui sa faci un antrenament sala, incepatori sau pentru ce nivel esti tucu greutati.

7 zile de program de slabit la sala pentru femei

Aici, trebuie sa faci cate 3 seturi de 8 repetari, iar recomandate sunt o serie de exercitii fitness pentru femei, precum: Deadlifts, Curls sau Pull Ups. Pentru ca aceste exercitii sunt de ajutor cand vorbim de masa musculara la femei, alimentatia din aceasta zi e foarte importanta pentru recuperarea muschilor.

Se recomandam mai multe proteine si mai putini carbohidrati. La micul dejun, de exemplu, poti manca doua oua fierte, o cana de lapte degresat si capsune, la pranz ti-ar prinde bine un piept de pui la gratar, cu o program slabit sala femei, un fruct si un ceai, iar la cina, poti incerca o salata de ton cu o felie de paine integrala.

5 Sfaturi pentru Incepatori!

Ziua 5 Astazi, ai nevoie de un program pentru sala ce include tot exercitii de cardio. Alergi 30 de minute, faci un sprint de 1 minut, apoi program slabit sala femei de recuperare.

regim slabit pentru hipotiroidie dieta 13 zile schimbare metabolism

Inainte de final, mai faci un sprint. In total, trebuie sa te antrenezi cam 45 de minute si cand termini, sa faci intinderi. In aceasta zi, poti sa repeti meniul din ziua precedenta sau sa alegi alte tipuri de alimente bogate in proteine si slabe in carbohidrati. Ziua 6 Pentru aceasta zi, ai nevoie de un program de sala incepatori cu exercitii de Core Training.

Account Options

Ce inseamna asta? Ca e o zi mai lejera, in care poti eventual sa mergi la yoga, sa faci stretching sau abdomene in jur de Fa-ti programul in asa fel incat sa lucrezi macat 45 de minute. Recomandat ar fi sa lucrezi cand partea de sus, cand cea de jos.

curs de slabit laura ene trucuri pentru slabit la burta