Cele mai citite articole Timpul.md

Motivatia de a slabi. Înscrie-te la webinar-ul GRATUIT din 29 octombrie, ora 20:00.

motivatia de a slabi

Healthy food Să-ți găsești motivatia de a slabi să te apuci de slăbit, poate fi unul dintre cele mai grele lucruri. Tot ceea ce implică schimbare, e primit cu rezerve si cu îndoieli. Dacă eșuez? Această întrebare apare în special dacă ai încercat și în trecut diverse diete și ai eșuat.

motivatia de a slabi

Și hai să recunoaștem, mulți dintre noi am pățit asta! Poți afla aici de ce se întâmpla așa.

Ştiri pe scurt

Nu trebuie sa lași niciodată eșecurile anterioare să te oprească. Toata lumea poate să slăbească cu abordarea potrivită. Da, pentru unele persoane e mai ușor să slăbească pentru că fiecare organism are particularitățile sale. Aceste diferențe sunt avute în vedere în planul personalizat.

LOGIN 3 Strategii ca sa te motivezi sa slabesti Te gandesti sa schimbi felul in care arati, sa incepi sa faci miscare si sa mananci mai sanatos, dar nu faci nimic concret pentru acest lucru? Nu iti face griji, este omeneste Majoritatea femeilor se confrunta cu aceeasi problema, mai ales daca sunt la inceput de drum.

De aceea e important să discuți toate aspectele cu un specialist. Însă in general, toate persoanele pot slăbi.

14 trucuri pentru menținerea motivației de a slăbi

S-ar putea sa nu motivatia de a slabi de acord cu mine, însă îți garantez că e doar ceea ce îți spui tu ție! Ai nevoie doar de motivația potrivită. Așadar hai să vedem 9 moduri prin care îți poți găsi motivația! Alege un program de slăbit demonstrat științific Problema multor diete e că ni le adaptam nouă, din ceea ce găsim pe net sau pe la prietene și ne așteptam sa funcționeze. Nu funcționează aceleași lucruri la oameni diferiți.

O cură de slăbire perfect adaptată nevoilor tale nu este suficientă pentru a avea rezultate rapide şi de durată. Pentru a scăpa de kilograme, trebuie să te organizezi un pic înainte de a ţine dieta. Concret — să-ţi stabileşti câţiva paşi pe care să-i urmezi şi să-i respecţi cu sfinţenie Gândeşte un plan Găseşte, gândeşte şi testează diverse strategii pentru a-ţi potoli pofta de mâncare. Dacă nu planifici, e ca şi cum nu ai avea orizonturi.

Vei știi că funcționează pentru că este un plan alimentar științific-medical. Implică un prieten Unul dintre cele mai bune metode de a fi motivat este sa implici un prieten. Fie ca e vorba de soț, iubit sau simplu prieten.

Cum sa iti mentii motivatia daca vrei sa slabesti multe kilograme

Munca în echipă are multe beneficii: vă puteți încuraja unul pe celălalt vă împărtășiți idei de rețete și stabiliți împreuna următorul target după care să va premiați creați o concurență sănătoasă. Puteți trage unul de altul când observați că celălalt are o zi proastă și e prea permisiv 3.

Timp de citire: 5 minute Transformarea corporala totala poate parea greu de obtinut sau chiar imposibil, mai ales in situatia in care ai multe kilograme peste greutatea normala, insa lucrurile nu stau chiar asa, daca vei trata acest lucru cu atitudinea potrivita. Poate te regasesti in situatia in care ai incercat in repetate randuri sa slabesti, sa obtii silueta mult visata, dar ai clacat intre timp, deoarece procesul acesta de transformare corporala a devenit o corvoada si ai preferat sa renunti.

Fă-ți un plan de bătaie Cheia pentru slăbit, este sa ai un plan de atac. Fără un plan bine stabilit, nu ai repere după care motivatia de a slabi te ghidezi dacă ceea ce faci e corect sau nu.

motivatia de a slabi

Ce poti face: alege un program alimentar personalizat care știi ca a shake proteic natural pentru slabit verificat de alții și funcționează.

Plănuiește-ți mesele și intervalul la care le vei lua, stabilește-ți o rutină de somn, fi organizat când îți faci cumpărăturile în așa fel încât să nu rămâi fără cele de care ai nevoie in casă, însă nici nu îți cumpăra tentații.

motivatia de a slabi

Ține jurnal alimentar zilnic, ca să poți sesiza eventualele greșeli precum și cât de des te abați. Este și un exercițiu de conștientizare a cât de des trișezi.

3 PASI pentru a pastra motivatia de a slabi

Nu te compara cu alții Nu e nimic rău în a mai trage cu ochiul cât a slăbit altcineva, însă dacă devii obsedat să te compari cu alții va fi contraproductiv. Este important să ne amintim că suntem diferiți ceea ce înseamnă ca punem și scădem in greutate diferit.

Un bărbat cu masă musculară mai mare va slăbi mai ușor.

Adevarata motivatie - De ce ne pierdem motivația? - Daniel Cirț

O femeie la menopauză va slăbi diferit față de o femeie înainte de menopauză. Asta înseamnă desigur, ca graficul de slăbire va diferi de la o persoana la alta.

9 moduri prin care să îți găsești motivația de a slăbi

Daca totuși te compari cu altcineva, încearcă sa te inspiri din cât de multa ambiție a avut, sau cat de mult s-a ținut de planul propus. Acționează acum Știința a demonstrat ca, persoanele care vor începe azi, in loc sa amâne pe mâine, au tendința de a avea mai mult succes în cele propuse.

Da, este foarte important să îți faci un plan, însă e si mai important să începi sa îl pui in practică. De îndată ce vei începe sa te ții de ceea ce ți-ai propus, vei remarca că, vei observa schimbări în bine.

20 de fotografii care te motivează să slăbești. Scapă de kilogramele în plus!

Indiferent cât de mici, acestea te vor motiva pe mai departe. Nu exista moment mai bun sa te apucidecât acum! Oferă-ți recompense! Cu toții meritam un mic răsfăț din când în când, chiar și atunci când încercam să slăbim.

Întotdeauna oferă-ți o recompensă atunci când ai ajuns la un target intermediar.

motivatia de a slabi

De exemplu când ai slăbit cate 5 kg, sau când ai reușit sa nu consumi nimic dulce timp de 30 de zile, sau când ai reușit sa te ții de cele propuse o luna, fără sa trișezi, etc. Monitorizează-ți evoluția Monitorizarea progresului, nu înseamnă să devii obsedat de atingerea obiectivelor. Din experiența mea, am observat ca, cei care își monitorizează constant greutatea și își notează ceea ce mănâncă extra, chiar și în etapa de menținere, vor avea rezultate mai bune pe termen lung.

În funcție de cât de bine îți monitorizezi progresul, vei putea lua anumite decizii alimentare, care sa îți accelereze slăbitul in cazul in care nu ai un ritm care sa te mulțumească.