Dieta cu hrişcă. Cum poţi să slăbeşti până la 12 kilograme într-o săptămână

Hrisca de slabit

Tweet Un regim alimentar, în care vei include hrișca, te va ajuta să slăbești și să-ți detoxifici organismul, astfel încât să te simți plină de vitalitate.

Dieta cu hrișcă. Te ajută să slăbeşti 12 kilograme în mai puțin de două săptămâni

În plus, nu necesită cheltuieli mari și îți dă sațietate. Hrișca are un indice glicemic scăzut și nu conține gluten, ceea ce o recomandă pentru curele de slăbire, notează clickpentrufemei. Atenție însă la durată! O dietă pe bază de hrișcă nu trebuie să depășească 7 zile, întrucât organismul se obișnuiește și nu mai pierzi din kilograme.

alergatul ajuta la slabit varza slabeste

De asemenea, înainte de a o începe, ar trebui să te consulți cu un nutriționist. În ce constă? Pe durata unei săptămâni se consumă hrișcă fiartă, fără sare sau zahăr, la toate mesele importante din zi.

Dieta cu hrisca: avantaje si dezavantaje Totul despre dieta cu hrisca Hrisca nu numai ca este una dintre cele mai pretioase surse de proteina vegetala, dar este si foarte bogata in vitamine, minerale si acizi grasi esentiali. Pentru cei care ar putea fi speriati, hrisca este intr-adevar o varietate apartinand plantei numita Cannabis Sativa, dar nu contine THC, substanta care produce efectele drogului.

Cantitatea permisă este de patru pahare de semințe gătite pe zi. Se recomandă și câteva alimente complementare, astfel încât regimul să fie mai puțin dur: iaurt, fructe uscate și mere.

Dieta cu hrişcă. Cum poţi să slăbeşti până la 12 kilograme într-o săptămână

În timpul dietei, se bea cel puțin 2 l de apă pe zi. Cum o prepari?

Home » Galerie foto » Dieta cu hrişcă.

Seara, pune într-un vas hrisca de slabit de hrișcă o porțiepeste care toarnă ml apă clocotită și acoperă cu un capac. Boabele se vor umfla, iar textura lor va deveni moale.

dieta 3000 kcal reteta de slabit cu hrean

O altă variantă ar fi să fierbi hrișca, minute, la foc mic. Calorii g de hrișcă fiartă conține calorii.

cum slabesc sanatos diete antiinflamatoare

În combinație cu fructe sau iaurt, poți atinge necesarul energetic de 1. Plan alimentar: — 3 boluri a câte g frișcă, la mesele principale — mere între mese — 4 pahare hrișcă fiartă a câte g — caise uscate între mese — g iaurt degresat, la cină Ziua a 3-a — g iaurt degresat cu hrișcă, dimineața și seara. Ziua a 5-a — Pe lângă hrișcă, poți mânca un măr, astfel hrisca de slabit cantitatea zilnică să nu depășească 3 mere.

Dieta Cu Hrisca Si Iaurt – Calorii, Cura De Slabire, Retete. Pareri (2020)

De asemenea, poți să bei suc proaspăt de mere. Ziua a 6-a — la micul usturoiul pt slabit, consumă hrișcă și g iaurt degresat. Ziua a 7-a — până la g iaurt degresat — la micul dejun.

Ca sa slabesti sanatos, aduci in meniul tau hrisca! Hrisca are calorii putine si nu contine gluten

La celelalte mese din zi, consumă hrișcă și fructe uscate. Iată câteva dintre beneficiile majore ale plantei: Nu conține gluten, deci poate fi consumată fără probleme de persoanele cu intoleranță la gluten sau de către cei cu boala celiacă.

Dieta cu hrisca – slabeste enorm in doar o saptamana!

Este bogată în fibre ce oferă sațietate de durată și asigură un tranzit intestinal optim. Facilitează eliminarea apei din organism, reducând edemele, de care suferă multe persoane cu exces ponderal. Are un rol important în menținerea sănătății pereților vaselor sânguine, ceea ce o recomandă pentru cardiaci și persoanele cu boli vasculare. Este bogată în lizină, un aminoacid esențial, necesar pentru sinteza colagenului, principalul element care alcătuiește țesutul conjunctiv și oasele din organism.

Dieta cu hrisca: cum sa slabesti 10 kg pe saptamana

Atenționări: Persoanele care suferă de hipertiroidie o vor consuma cu precauție și în cantități moderate, datorită riscului de mărire a tiroidei. Se recomandă consumul de semințe de hrișcă organică, pentru a evita efectele neplăcute cauzate de eventualele substanțe chimice cu care au fost tratate culturile.

O alimentație care conține doar semințe de hrișcă, în cantități mari, nu este indicată persoanelor care au sensibilitate sau predispoziție la alergii.