Dieta zero carb

Un lucru care trebuie avut în vedere este să îți creezi un plan solid în ceea ce priveşte alimentaţia.

Dieta ketogenică: soluţie pentru slăbire, dar şi pentru prevenirea unor afecţiuni Carbohidraţii din alimente din legume, nuci şi boabe sunt principala sursă de calorii pentru majoritatea oamenilor din zilele noastre. Zona cu conţinut redus de carbohidraţi susţine un raport de carbohidraţi, respectiv grăsimi şi proteine; dieta Atkins poate fi la fel de scăzută ca 20 de procente de carbohidraţi, mai puţin îngrijorătoare însă în ceea ce priveşte raportul proteină-grăsime. Există un dieta zero carb ştiinţific considerabil pentru aceste diete cu conţinut scăzut de carbohidraţi ca programe de pierdere în greutate. Cu toate acestea, impactul pe termen lung al aportului ridicat de proteine şi al grăsimilor asupra inimii şi a altor organe nu este bine cunoscut.

Dietele cele mai populare sunt dieta low-carb, dietă ce implică un conținut scăzut de carbohidrați și dieta low-fat, cu un conținut scăzut de grăsimi. Dieta bazată pe un conținut scăzut de grăsimi este probabil mult mai cunoscută, datorită faptului că este utilizată de mai mult timp decât cea cu un conținut scăzut de carbohidrați.

Dieta Low-Carb versus Dieta Low-Fat

Totuşi, în zilele noastre, dieta low-carb este pusă mai des în practică. Ambele metode au ca rezultat pierderea de grăsime. Dar, întrebarea este: care este cea mai bună metodă pentru tine? Diferenţele între cele două diete sunt destul de mari. Selecțiile alimentelor sunt foarte diferite. Totodtă, de remarcat sunt și efectele secundare potențiale.

Dieta low carb, dar bogată în grăsimi, poate afecta persoanele bolnave de inimă

În rândurile de mai jos sunt prezentate câteva informații despre dietele low-carb și low-fat, inclusiv argumentele pro și contra ale fiecăreia. Sperăm, ca în urma citirii acestui articol, să te poți decide care este dieta potrivită pentru tine.

dieta zero carb pentru slabit natural

Dieta low-carb Dieta low-cab nu este un concept relativ recent, acesta existând de foarte mult timp. Deși este adevărat faptul că această metodă de pierdere a greutăţii a crescut în popularitate într-un ritm alert în ultimul deceniu, ideea există de mult mai mult timp.

ZERO CARBO EMAGRECE? com LEANDRO TWIN e DIOGO CÍRICO

Se poate spune chiar că această dietă este la fel de veche precum omenirea: omul obișnuia, încă de la începuturile sale, să aibă o dietă asemanatoare celei cu carbohidrați slabi. În principiu, în timp ce urmezi un regim cu un conținut mic de carbohidrați, restricționezi numărul de carbohidraţi consumaţi în timpul unei zile.

dieta zero carb sfaturi de slabit dupa nastere

Acest număr este, în dieta zero carb normal, între 30 și 70 şi depinde de nivelul de activitate fizică. Datorită faptului că este nevoie de carbohidrați pentru a avea energie, acest lucru te obligă să sapi în depozitele tale de grăsime mult mai rapid decât în mod normal. Chiar dacă această dietă ţi se poate părea fantastică, ai în vedere şi faptul că este necesar să restrângi și numărul de calorii.

Punct de lucru

Totodată, trebuie să fii conștient şi de ce riscuri pot apărea atunci când ții o dietă cu un conţinut al carbohidraților mic. De exemplu, există posibilitatea să te confrunți mai frecvent cu oboseala sau cu probleme cu digestia, precum constipația sau diareea.

dieta zero carb dieta ketogenica menú

Din această cauză, este esențial ca în timpul acestei diete să consumi o cantitate mare de vitamine. Dieta low-fat Dieta cu un conținut mic de grăsimi îți oferă posibilitatea să consumi o varietate decentă de alimente, dieta zero carb fructe, legume, fructe de mare şi carne sărată. Există doar câteva alimente pe care ar fi necesar să le eviți, cum ar fi carnea roşie, carnea grasă, dulciurile și mâncarea fast food.

dieta zero carb ceaiul de ghimbir te ajuta sa slabesti

Dacă totuşi îţi dorești să îți satisfaci pofta de dulce, poţi consuma o varietate de fructe delicioase, precum căpşunele, pepenele verde etc. Un lucru care trebuie ştiut este că, în cazul în care nu consumi grăsimi, nu înseamnă că organismul tău nu poate genera mai multă grăsime.

Ce dietă să alegem? – Partea 3: Dietele cu restricție de calorii | quicklunch

Corpul are capacitatea de a transforma surplusul de carbohidrați și de a-l depozita ca grăsime. Astfel, chiar dacă mănânci zero grăsimi într-o zi, trebuie totuși să fii atent la numărul de calorii. Este necesar să consumi un număr mai scăzut de calorii decât ai nevoie, la fel ca şi în cazul dietei low-carb sau a oricărui alt tip de dietă.

Ce să alegi?

Dieta low-carb sau dieta low-fat? Poți ajunge la rezultatul dorit cu oricare dintre aceste două diete. Totuşi, cei mai mulți dintre specialiști preferă dieta ce implică grăsimi reduse.

dieta zero carb de ce slabesc la fata

Această alegere îți va crea mult mai multă flexibilitate atunci când îți prepari mesele și gustările. În plus, riscul de diabet este mai mai dieta zero carb atunci când ții o dietă de tip low-fat. Oricare ar fi alegerea ta, dieta zero carb recomandat să ceri sfatul unui specialist pentru a te asigura că nu vei avea neplăceri în timp ce ţii o dietă. Te aşteptăm la Body Art Wellnes Club pentru a beneficia de cele mai bune sfaturi de la antrenorii noştri profesionişti, specialişti în nutriţie şi nu numai!