Sunt sub amenințarea hipertrigliceridemiei (HTG)?

Dieta trigliceride mari, Alimente ce trebuie evitate daca aveti trigliceridele mari

Alimente ce trebuie evitate daca aveti trigliceridele mari

Alimente de evitat când ai trigliceridele serice crescute Legumele cu amidon Legumele bogate în amidon precum mazărea și porumbul sunt primele pe lista alimentelor ce trebuie evitate sau consumate în cantități reduse în cazul în care aveți trigliceridele mărite.

În acest fel, corpul dvs. Există o mulțime de alte variante mai sănătoase ce sa fac sa slabesc ar fi conopida, varza sau ciupercile din care să alegeți.

  • Uităm totuși, de trigliceride.
  • Alimente de evitat când ai trigliceridele serice crescute | Campania Misiunea
  • Cum sa reduci nivelul trigliceridelor
  • Dieta trigliceride
  • Din Comunitate Buna seara,as avea si eu o intrebare mai bine zis pentru sotul meu,care are diabet tip 2 si as vrea sa stiu de are glicemia marita dimineata la prima ora?
  • Dieta pentru trombofilie
  • Dieta slabire nutritionist
  • Îngrijire și lifestyle în dislipidemie Cum sa reduci nivelul trigliceridelor Trigliceridele sunt grasimi importante pentru organismul tau, dar prezenta lor in exces poate face rau inimii si duce la alte probleme de sanatate.

Fructele în exces Fără îndoială, fructele sunt bune pentru dvs. Dar când aveți trigliceride crescute, este posibil să fie necesar să vă limitați la fructe pe zi.

În acest fel, evitați zaharurile naturale care sunt în fructe.

dieta trigliceride

Dacă preferați fructele uscate, amintiți-vă că porția zilnică trebuie sa fie mult mai mică: de exemplu, 2 linguri de stafide. Alcoolul Alcoolul are un conținut ridicat de calorii și zahăr și la anumite persoane are un efect direct asupra trigliceridelor. Chiar și cantități mici de alcool pot crește nivelul trigliceridelor.

Asta din cauza zaharurilor care sunt în mod natural parte din alcool, fie că este vorba de vin, bere sau lichior.

dieta trigliceride mari

Prea mult zahăr, din orice sursă, poate fi o problemă. Medicul dumneavoastră vă poate recomanda să nu beți deloc alcool dacă nivelul trigliceridelor este foarte mare. Nuca de cocos Nuca de cocos este la modă.

Puteți găsi lapte de nucă de cocos, apă de nucă dieta trigliceride mari cocos, fulgi de nucă de cocos, ulei de nucă de cocos și fructul în sine.

Unii spun că nuca de cocos are beneficii pentru sănătate, dar este, de asemenea, dieta trigliceride mari în grăsimi saturate, așa că adresați-vă medicului pentru a afla dacă trebuie limitat sau evitat complet acest aliment. Dacă mâncați prea multe paste, cartofi sau cereale, corpul dumneavoastră le poate transforma în trigliceride.

Puteți să le consumați în continuare, dar trebuie să vă limitați la cantități mici și nu în mod constant. O porție ar putea fi alcătuită dintr-o felie de pâine, o treime de ceașcă de orez sau paste sau o jumătate de ceașcă de cartofi sau fulgi de ovăz fiert. Băuturile dulci O cantitate mare de zahăr poate proveni dintr-un singur pahar. Indiferent dacă beți ceai dulce cu gheață, sucuri acidulate, suc de fructe sau o cafea îndulcită, este posibil să obțineți mai mult zahăr decât poate corpul dumneavoastră prelucra.

O parte din acest zahăr se poate transforma în trigliceride.

Trigliceride ridicate și scăzute: ce să mănânci? Dieta pentru a le reglementa

Deci, atunci când vă gândiți la aportul de zahăr, luați în calcul și dieta trigliceride mari băuturi. Limitați-vă doar la o ceașcă de băuturi îndulcite pe zi. Produsele de patiserie Din cauza trigliceridelor mari, trebuie să limitați conținutul de grăsimi saturate din dieta dumneavoastră.

Aceasta include grăsimea saturată din untul folosit în coacerea produselor de patiserie.

DIETA pentru reducerea nivelului TRIGLICERIDELOR din sânge/ MENIU DETALIAT - Exquis

De asemenea, ar trebui să evitați grăsimile trans cu totul. Verificați ingredientele pe etichetă înainte de consum.

dieta trigliceride mari

Alimentele cu conținut ridicat de grăsime Grasimile trans și grăsimile saturate, conținute în carne, produse lactate cu conținut ridicat de grăsimi și unele uleiuri tropicale, cum ar fi uleiul de palmier, cresc nivelul trigliceridelor, astfel încât ar trebui să încercați să le înlocuiți ori de câte ori este posibil.

În schimb, grăsimile nesaturate, în special grăsimile polinesaturate PUFApot reduce nivelul trigliceridelor. Grăsimile omega-3 găsite, spre exemplu, în pește și semințele de in, sunt modalități excelente de a adăuga PUFA la o dietă.

Dietă pentru trigliceride – principii, produse, rețete și efecte

Nu trebuie să renunțați complet la carne. Puteți, însă, să îndepărtați grăsimea vizibilă de la suprafața acesteia, pentru a vă asigura că nu riscați ca nivelul trigliceridelor să fie ridicat.

dieta trigliceride mari

De asemenea, evitați carnea prelucrată, inclusiv slănină, cârnați și șuncă, deoarece se crede că aceste tipuri de carne contribuie la boli de inimă și diabet. Untul sau margarina Utilizați uleiul de măsline ca înlocuitor pentru unt și margarină care pot avea prea multe grăsimi saturate sau grăsimi trans, atunci când se prepară carne și legume sau se prepară salate.

Ca dieta trigliceride mari, optați pentru ulei de nuci sau de sâmburi de struguri.