Dieta keto. 15 idei pentru micul dejun

Dieta ketogenica retete mic dejun. 27 DE IDEI DE MIC DEJUN PE CARE LE PUTEȚI FACE CU UȘURINȚĂ ACASĂ (Iulie 2021).

Tartalom

    De Ioana Maroşan Este dieta care accelerează arderea grăsimilor.

    dieta ketogenica retete mic dejun cioco late de slabit

    Se consumă multe grăsimi, mai puţine proteine şi carbohidraţi aproape deloc. Inspiră-te din aceste idei pentru micul dejun!

    dieta ketogenica retete mic dejun ceai de cozi de cirese pentru slabit

    Dieta keto sau ketogenică a dieta ketogenica retete mic dejun concepută în de către Dr. Russell Wilder la Clinica Mayo, dar a fost îmbunătățită de-a lungul timpului și înregistrează rezultate promițătoare în prezent, fiind adoptată de tot mai mulți oameni.

    Scopul dietei ketogenice este de a realiza o stare metabolică numit cetoza ketoza.

    Deci, am în farfurie proteine și grăsimi de calitate animale și vegetale — somon, brânzeturi, nuci, măsline și foarte puține glucide, din pâine, roșie, conopidă, nuci, acestea fiind însoțite de fibre, vitamine, minerale, antioxidanți, fitonutrienți.

    Dieta ketogenică implică reducerea drastică a carbohidraților și înlocuirea acestora cu grăsimi. Reducerea carbohidraților poziționează metabolismul într-o stare denumită ketoză. Dieta forţează organismul să ardă grăsimi, mai degrabă decât carbohidraţi.

    Când se întâmplă acest lucru, corpul devine eficient în arderea grăsimilor în locul energiei. Cetoza ketoza este pur și simplu un proces metabolic normal în care celulele corpului ard fragmente de grăsimi numite cetone în loc de glucoză pentru combustibil.

    dieta ketogenica retete mic dejun dieta oana radu pdf

    Grăsimile nu au nici un efect asupra zahărului din sânge și nivelului de insulina. Ce poţi să mănânci: carne, ou, peşte, unt, smântână, nuci româneşti, braziliene, macadamia, migdale, fistic, caju, seminţe de in, dovleac, floarea soarelui, sâmburi de caisă, avocado, nucă de cocos, măsline naturale, toate crude.

    Ce nu poţi să mănânci: produse de cofetărie, patiserie, făinoase, zaharoase, sucuri dulci, tot felul de batoane şi batonaşe, covrigei, chipsuri, cerealele, fructele foarte dulci şi fructele uscate în cantitate mare, pâinea, pastele, cartofii şi orezul, îndulcitorii artificiali.

    Dintre carbohidraţii acceptaţi sunt: nuci, legume, seminţe, fructe puţin dulci cum ar fi kiwi, ananas, mere şi fructele de pădure.

    dieta ketogenica retete mic dejun dieta de slabit cu post