Cum să slăbeşti rapid pe banda de alergare? Iată câteva sfaturi esenţiale

Banda de alergat slabeste

Concluzie Cat trebuie sa slabesti alergand? Este esential sa o iei treptat, sa cresti intensitatea si distanta parcursa pe masura ce organismul se obisnuieste cu efortul fizic, motiv pentru care, daca esti incepator in ale alergarii, poti urma programul de aici.

De asemenea, este esential sa realizezi faptul ca alergand o data pe saptamana 3 ture in jurul blocului nu vei slabi, insa nu trebuie sa tragi concluzia ca alergatul este o metoda ineficienta de a obtine silueta dorita, deoarece aceasta este modalitatea sigura de a renunta.

Pentru a slabi sanatos, nu trebuie sa pierzi mai mult de ½ -1 kg pe saptamana prin alergare SI cu banda de alergat slabeste unei diete corecte. Daca te bazezi doar pe sport sau doar pe dieta, nu vei obtine rezultatele sperate, cel putin nu pe termen lung, motiv pentru care este ideal sa combini miscarea cu scaderea aportului caloric, dar cu masura!

O persoana cu o greutate de aproximativ banda de alergat slabeste kilograme arde calorii in 45 minute de alergat, conform Livestrong.

Insa care este aportul caloric corect din care trebuie sa scadem pentru a slabi sanatos? In orice caz, indiferent de banda de alergat slabeste fizic depus zilnic, o femeie nu trebuie sa consume mai putin de calorii, iar un barbat — nu mai putin de calorii pe zi. Daca esti la inceput, ar trebui sa alergi de ori pe saptamana, dar nu distante mari sau cu o intensitate crescuta, pentru a te obisnui si a creste rezistenta organismului tau.

banda de alergat slabeste program de alergat pe banda pentru slabit

De asemenea, asigura-te ca respecti aceste 10 reguli pentru a alerga corect si a obosi mai greu. Alergatul in scopul slabirii Pentru a slabi, vei avea nevoie sa creezi un deficit caloric substantial. Majoritatea expertilor recomanda sa ai in vedere un deficit caloric de de calorii pentru a slabi aproximativ 1 kg pe saptamana.

banda de alergat slabeste slabeste traducere in engleza

Poti obtine acest deficit consumand mai putine calorii sau arzand mai multe calorii cu ajutorul activitatii fizice, asa cum este si alergatul. Poti, de asemenea, sa imbini cele doua metode in asa fel incat sa iti atingi targetul. Dieta sanatoasa Persoanele care alearga au nevoi nutritionale speciale, dar principiile de baza ale alimentatiei sanatoase raman aceleasi si in cazul lor.

Incearca banda de alergat slabeste consumi portii mai mici de alimente bogate in grasimi si cu aport caloric mare si opteaza pentru mai multe cereale integrale, fructe si legume. O greseala comuna legata de alimentatia celor care alearga este aceea ca supra-compenseaza pentru caloriile arse consumand un numar mai mare de calorii, obtinute din cantitati mai mari de mancare si bauturi.

Unii dintre cei care alearga in mod obisnuit constata ca ajung sa se ingrase sau ajung intr-un punct de platou cu slabirea, in ciuda faptului ca se antreneaza in mod regulat. Primul pas pentru a-ti atinge obiectivul este sa stii cat de mult mananci. Foloseste un calculator pentu a sti exact cate calorii ai nevoie sa consumi pentru a slabi.

Un mod de a preveni mancatul in exces sau mancatul lipsit de ratiune este sa scrii intr-un jurnal tot ce mananci timp de cateva saptamani. Analiza celor scrise in jurnalul alimentar te va ajuta sa vezi unde ai nevoie de imbunatatiri in dieta pe care o tii.

Banda de alergat slabeste, pentru ca stii ca va trebui sa o treci in jurnal, te vei gandi de doua ori inainte de manca o gogoasa glazurata cu ciocolata, reusind astfel sa respecti dieta mai strict. Alergatorii simt adesea o senzatie de foame, astfel incat e bine sa incerci sa iti planifici gustarile si mesele, pentru a evita sa exagerezi.

Iata mai jos cateva ponturi care sa te ajute sa iti mentii dieta in linie dreapta. Prefera mesele mai mici.

Imparte caloriile in cinci sau sase mese mai mici, in loc de obisnuitele trei mese. In acest fel vei putea sa iti stabilizezi metabolismul si nivelul de energie si sa preintampini accesele de foame care te pot face sa mananci in exces. Atentie la caloriile lichide.

Ce înseamnă antrenament cardio

Desi alergi mult, nu ai nevoie sa bei constant bauturi pentru sportivi pentru a te hidrata. Acelasi lucru este valabil si pentru sucuri de fructe, cafea banda de alergat slabeste apa minerala.

Apa plata este suficienta pentru a te mentine hidratat! Redu carbohidratii.

Picioarele tale sunt protejate

Daca depasesti tinctura de soc pentru slabit cantitate — sau daca esti in interval, dar totusi nu poti elimina kilogramele in plus — redu usor carbohidratii si inlocuieste-i cu proteina slaba.

Alergatul in scop sportiv Alergarea este un mod simplu de a arde calorii intr-o perioada relativ scurta de timp. Numarul de calorii pe care le arzi in timp ce alergi variaza in functie de dimensiuni, de ritm banda de alergat slabeste de durata alergarii. Dar ca regula foarte generala, multi alergatori de dimensiuni medii estimeaza ca ard aproximativ de calorii la 1.

Persoanele care slabesc cu succes si reusesc apoi sa tina la distanta kilogramele in plus ard aproximativ de calorii pe saptamana prin miscarea fizica bine planificata, potrivit statisticilor Registrului National pentru Controlul Greutatii. Presupunand o medie de banda de alergat slabeste calorii la 1. Este important banda de alergat slabeste notat ca aceasta cifra este mai mult decat parcurge un alergator obisnuit intr-o saptamana, iar pentru un alergator incepato este foarte mult… Ar trebui sa cresti treptat numarul de kilometri si sa ajungi la un numar care functioneaza in cazul tau, pentru ca supra-antrenarea te expune riscurilor de accidentare.

Daca alergarea este singura ta forma de exercitiu pentru slabire, este posibil sa atingi acest obiectiv. Nu iti face griji cu privire la ritm sau la intensitatea alergarii, concentreaza-te doar pe atingerea numarului de kilometri cu ajutorul unui program saptamanal regulat. Planifica-ti turele de alergare in avans si programeaza-le ca pe orice eveniment important.

banda de alergat slabeste slabit in 3 zile

Vei ajunge, astfel, sa arzi caloriile de care ai nevoie pentru a elimina din kilogramele in plus prin alergare. Antrenamentele de alergare Tipul de antrenamente de alergare pe care le faci poate juca un rol in ceea ce priveste durata de timp necesara pentru a slabi. Arderea de carbohidrati versus arderea de grasimi Cand faci sport, procentul de carbohidrati si grasimi pe care corpul tau le foloseste ca si combustibil se poate schimba in functie de viteza, de durata si de intensitatea antrenamentului.

Alergare la intensitate mare — corpul se bazeaza mai mult pe carbohidrati, pur si simplu pentru ca sunt o sursa mai rapida de energie.

Ele confera organismului impulsul de energie de care are nevoie atunci cand lanseaza un sprint.

Atât antrenorii de fitness, cât și doctorii, recomandă alergatul, un antrenament ușor pe care poate să-l facă oricine. Beneficiile sunt numeroase, însă uneori alergatul în aer liber este incomod.

E ca si cum ai pune un chibrit langa o bucata de hartie: arde mai repede si mai intens, dar se termina repede. Alergare la intensitate mai redusa — cu aceste ture de alergare mai lungi, de intensitate mai scazuta, corpul tau trece rapid de la carbohidrati la grasimi.

Desi grasimile nu sunt o sursa imediata de combustibil, ele sunt mai sustenabile. Astfel, arderea grasimilor se aseamana mai degraba cu o lumanare: arde un timp mai indelungat si cu un ritm mai constant.

La aceasta viteza, nu vei face un sprint complet, dar vei face un efort suficient dieta de 13 zile rezultate intens incat sa nu poti purta o conversatie.

banda de alergat slabeste slabit fares

Alternativ, poti face antrenamente pe intervale, in care sa alternezi intre antrenamente de intensitate mare si antrenamente de intensitate scazuta. Pe masura ce devii mai fit, poti extinde durata de timp a intervalelor, precum si numarul de repetari.

Desigur, nu slabeste cu zeama de varza murata trebui sa alergi in acest ritm tot timpul. Dupa o activitate extenuanta de orice tip, trebuie sa ii dai corpului tau o sansa de a se recupera si de a se reconstrui.

Cât de mult trebuie sa dureze o alergare pe banda pentru a fi eficientă? – Body-Art Wellness Club

Este rezonabil sa te stabilesti la unul sau doua antrenamente de intensitate mare pe saptamana. In celelalte zile ale saptamanii, fa ture mai lungi de alergare, mai putin intense. Acestea vor parea mai sustenabile, astfel incat poti face mai multi kilometri si poti arde mai multe calorii. In cele din urma, pentru a alunga plictiseala si a construi forta, poti incerca sa faci antrenamente pe dealuri sau alergare la banda, in interior. Antrenamentul de forta O parte importanta a antrenamentului de alergare nu implica de fapt niciun fel de alergare.

Alergatorii care slabesc si isi mentin greutatea obtinuta fac din antrenamentul de forta o parte a rutinei lor obisnuite.

Masa musculara slaba te va ajuta sa arzi mai multe calorii intr-o zi, per ansamblu, chiar si atunci cand te odihnesti. Antrenamentul de forta te ajuta, de asemenea, si sa previi accidentarile, astfel ca vei putea sa iti mentii angajamentul fata de sport, tinand accidentarile la distanta. Incearca sa faci in fiecare saptamana antrenamente de rezistenta sau antrenamente cu greutati.

Rezerva-ti timp in rutina ta obisnuita de antrenament pentru sedinte de banda de alergat slabeste minute de antrenament de forta in fiecare saptamana.

Nu trebuie sa ridici greutati foarte mari pentru a conta. Exercitiile simple cu greutatea corporala pot fi si ele eficiente. Cum sa incepi Daca diferitele tipuri de antrenamente si stiluri de alergare ti se par complicate, nu iti face griji.

Nu este necesar sa faci toata planificarea pe cont propriu. Exista suficiente planuri de antrenament disponibile online. Ia in calcul oricare dintre aceste programe sau combina cateva dintre ele in concordanta cu programul si necesitatile pe care le ai. Intrebari si greseli obisnuite Este important sa iti mentii asteptarile sub control atunci cand folosesti alergarea ca activitate pentru slabit.

Antrenamente 7 motive pentru care nu slabesti, desi faci cardio pe banda de alergat Te antrenezi constant pe banda, dar nu slabesti deloc? Te-ai saturat sa depui atat de mult efort, dar fara rezultat?

Daca nu dai jos kilogramele in plus atat de rapid pe cat te-ai astepta, probabil ca exista un motiv serios. Iata mai jos cateva dintre intebarile puse adesea de alergatori, dar si miturile cele mai obisnuite care pot crea o stare de confuzie. Trebuie sa mananci dupa fiecare tura de alergare? Simplul fapt ca faci sport iti va creste apetitul, iar corpul tau va cere mai multe calorii. Daca nu esti atent si mananci prea mult sau alimentele nepotrivite, poti ajunge sa iti depasesti cererile ce tin de energie.

Studiile sugereaza ca muschii sunt cei mai receptivi la refacerea depozitelor de glicogen in primele 30 de minute dupa sport. Teoria spune ca daca mananci suficient de rapid dupa o tura lunga de alergare sau dupa un antrenament intens, poti minimiza febra musculara.

Banda de alergat slabeste pentru o gustare imediat dupa alergare, precum un pahar de lapte cu ciocolata, o banana si un iart, sau un smoothie post-alergare. Ai grija, insa, la cantitate! La pranz, concentreaza-te pe alimente bogate in fibre si proteine, care te pot ajuta sa te simti satul si satisfacut. De ce nu slabesc?

Cât de mult trebuie sa dureze o alergare pe banda pentru a fi eficientă?

Un ritm sigur si rezonabil pentru slabit este de aproximativ 0. Daca alergi constant si adaugi antrenament de forta poti slabi, dar probabil ca vei pune xanax slabeste masa musculara in acelasi timp. Un corp din ce in ce mai fit, mai puternic, mai slab, si o modificare in minus pe cantar.

Exista insa si situatii in care greutatea indicata reteta de slabit mediteraneana cantar va creste, caz in care va trebui sa folosesti o metoda diferita de a-ti urmari progresul.

Masoara-ti procentajul de greutate corporala sau observa pur si banda de alergat slabeste diferentele legate de modul in care iti vin hainele. Ar trebui sa postesc? Poti arde grasimi mai repede daca banda de alergat slabeste intr-o stare de post, pur si simplu pentru ca vei avea mai putini carbohidrati in sistem.

Dar asta nu inseamna ca ar trebui sa faci sport pe stomacul gol. Mai mult, alergatul pe stomacul gol te poate duce la antrenamente mai scurte si mai putin eficiente.

Aleargă indiferent de anotimp sau de vreme

In schimb, incepe-ti dimineata cu o gustare de calorii, plina cu proteine si carbohidrati. In acest fel vei avea suficient combustibil pentru un antrenament, iar dupa ce inchei antrenamentul poate functiona chiar ca un inhibitor de apetit.

Pot sa alerg mai putin si sa obtin rezultate? Constanta este cheia oricarui program de slabire de succes, mai ales unul care implica alergare. Alergarea este un sport intens.

Este adevarat ca poate fi prea intens pentru a alerga in fiecare zi, sau chiar si la doua zile, dar daca faci sport ocazional nu te vei bucura de beneficii.

Cât de mult trebuie să alergi?

Incearca sa imbini alergarea cu alte activitati precum antrenamentul cu greutati, vaslitul, bicicleta sau drumetiile. Incearca sa faci o forma de activitate fizica in majoritatea zilelor saptamanii. Potrivit Colegiului American de Medicina Sportiva, persoanele care slabesc cel mai eficient fac de minute de exercitiu moderat pe saptamana.

Momentul zilei conteaza? Exista o oarecare controversa cu privire la cel mai bun moment al zilei pentru a face sport. Potrivit cercetarilor, beneficiile miscarii fizice sunt maximizate in intervalele de timp in care temperatura corpului este la cel mai inalt nivel. Pentru majoritatea persoanelor, asta inseamna undeva intre orele Cu toate acestea, cel mai bun moment pentru antrenament este atunci cand banda de alergat slabeste simti cel mai motivat.

Programeaza-ti turele de alergare banda de alergat slabeste moment in care stii ca le poti duce la bun sfarsit. Multi experti recomanda alergarea dimineata pentru ca exista o probabilitate mai mica de a te intrerupe sau de a amana din cauza altor activitati care ar putea interveni. Banda de alergat slabeste antrenamentele de dimineata nu functioneaza pentru toata lumea.

Daca nu esti sigur, incearca sa experimentezi banda de alergat slabeste diferite orare, pentru a vedea care functioneaza cel mai bine in cazul tau. Alergarea imi va reduce grasimea de pe abdomen? Slabirea punctuala nu va aparea in urma alergarii sau cu orice alt tip specific de sport.

Te-ai abonat cu succes!

O zona foarte comuna de ingrijorare pentru unii alergatori este grasimea de pe abdomen. Celor mai multi dintre noi nu ne place cum arata grasimea de pe abdomen, insa grasimea din aceasta zona ar trebui sa fie un motiv de ingrijorare in primul rand din motive de sanatate. Grasimea de pe abdomen nu este localizata doar sub piele, ci si in interiorul organismului, in jurul organelor vitale.

Se numeste grasime viscerala si cu cat ai mai multa, cu atat exista mai multe riscuri de a dezvolta boli grave, precum diabet de tip 2, boli de inima, tensiune arteriala crescuta, un banda de alergat slabeste ridicat al colesterolului si probleme de respiratie. Pentru femei, o talie de sub 90 de cm te ajuta sa reduci riscul aparitiei unor probleme serioase de sanatate asociate cu grasimea viscerala. Pentru barbati, talia target este sub de centimetri.

Vestea buna este ca studiile arata ca exercitiul aerobic de intensitate moderata spre mare, asa cum este alergarea, te poate ajuta sa reduci grasimea viscerala, chiar si fara sa iti schimbi dieta. Cu toate acestea, combinarea exercitiului aerobic cu o dieta sanatoasa cu continut caloric redus este cea mai eficienta atat pentru slabirea generala si pentru slabirea viscerala, desi exercitiile par a fi mai eficiente decat dieta cand vine vorba despre grasimea viscerala.

Mai multe ponturi pentru eliminarea kilogramelor in plus Iata mai jos cateva ponturi pentru a slabi combinand un program de alergare cu o dieta sanatoasa, saraca in calorii. Fa schimbari mici in dieta. Concentreaza-te pe schimbari mici in dieta, precum eliminarea sucurilor consumate in mod regulat si adaugarea unei cantitati mai mari de fructe si legume. Evita alimentele procesate.