Cele mai importante beneficii ale dietei ketogenice sunt:

Alimente permise in dieta keto, Dieta keto: Meniu, alimente permise, alimente interzise si rezultate - Sensiblu

Dieta Ketogenica - 3 alimente KETO - Avantaje și dezavantaje

Dacă ai posibilitatea, alege întotdeauna produsele organice! Acest lucru va reduce bacteriile și aportul de hormoni, steroizi. Pește: pești sălbatici precum somnul, codul, macroul, somonul, păstrăvul și tonul. Crustacee: Scoici, stridii, homar, crabi, midii și calamar.

alimente permise in dieta keto

Ouă: încearcă să le cumperi de la țărani; poți să le pregătești în diverse moduri: fierte, omletă, prăjite sau moldovenești. Carne: carne de vită, vițel, capră, miel și carne de vânat; carnea animalelor hrănite cu iarbă este cea mai recomandată.

alimente permise in dieta keto

Porc: cotlet de porc și șuncă, în cantități mici; ferește-te de zaharurile adăugate în șunca din comerț. Păsări de curte: pui, rațe, prepelițe, fazani; la fel, este recomandat să mănânci carne organică.

alimente permise in dieta keto

Bacon și cârnați: verifică cu atenție etichetele, deoarece multe astfel de produse sunt bogate în zahăr și conservanți. Unt de arahide: cumără unt de arahide natural, dar fii atent, întrucât acesta are o cantitate ridicată de acizi grași Omega 6 și carbohidrați; cumpără mai bine unt de nuci de macadamia.

Produse lactate Alege produsele ecologice din lapte.

Tipurile de dieta Keto

Evită alimente permise in dieta keto lactate cu un conținut scăzut de grăsimi sau fără grăsimi. Poți consuma: smântână, brânzeturi tari și moi cheddar, mozzarella, cremă de brânză, mascarpone și brânză proaspătă de vaci. Delicios, nu? Legume Când ții o dietă ketogenică, încearcă să alegi legumele cultivate organic.

alimente permise in dieta keto

Acestea au mai puține reziduuri de pesticide. Legumele sunt o parte extrem de importantă a unei diete sănătoase. Există și legume bogate în zahăr, pe care ar fi mai bine alimente permise in dieta keto le eviți. Cele mai potrivite legume pentru dieta keto sunt cele bogate în nutrienți și sărace în carbohidrați.

Brânzeturi și lactate grase

Publicitate De regulă, aceste legume sunt închise la culoare și au frunze verzi. Spanacul și varza sunt două exemple de legume sănătoase. Evită legumele cu amidon, deoarece acestea sunt bogate în glucide: -cartofi.